Convers „Made by You”

c

Convers Made by You… I stworzyłam swój unikalny model:)

To był bardzo kreatywny dzień. Już samo zaproszenie zwiastowało, że „będzie się działo”;-)  Pióra, ćwieki, flamastry – to zaproszenie do kreatywnych działań,… a te lubię najbardziej.

Agencja KONKRET PR zaprosiła stylistów do nowoczesnych wnętrz Soho na Mińskiej. Przed podjęciem działań artystycznych zostaliśmy podjęci pysznym obiadem i tak posileni, pełni sił mogliśmy dać upust naszej wyobraźni malując i ozdabiając nasz model Conversów. Inspiracji dostarczali tatuażyści którzy na Conversach tworzyli małe dzieła sztuki.

Mi się zamarzył motyw ze święta El Dia de Muertos – czyli Meksykańskiego Święta Zmarłych. Malowanie twarzy, która przypomina ukwieconą trupią czaszkę ma oswajać nas ze śmiercią i uczyć celebrować życie, a przy okazji jest  bajecznie kolorowa.  Na tatuaż zdecydować się nie mogę więc może  chociaż jego namiastkę będę nosiła na butach;-)

CONVERSE Inc. właśnie dzisiaj, czyli 2 marca prezentuje globalną premierę „MADE BY YOU” – przełomowej kampanii stawiającej w centrum uwagi fanów marki, którzy w sneakersach Chuck Taylor All Star od prawie 100 lat wyrażają siebie i dają upust swojej kreatywności. Przygotowując kampanię wiosna 2015, Converse przemierzył glob w poszukiwaniu najbardziej wyjątkowych i często bardzo osobistych sneakersów Chuck Taylor All Star. Każda para opowiada niesamowitą historię metamorfozy czystego płótna – ‘blank canvas’ -w autoportret ich właściciela.       c9c3c1c4c8c6    c12c10 c13 c15 c17

 

„Idea Made by you narodziła się z prostej potrzeby każdego z nas – wszyscy chcemy być prawdziwi i autentyczni” mów Ian Stewart, wiceprezes Converse Global Marketing. To miłośnicy Chuck’ów sprawili, że model Chuck Taylor stał się prawdziwym symbolem twórczego wyrażania siebie. Teraz nadszedł czas, żebyśmy to my oddali cześć naszym fanom i ich nieocenionej obecności.

„Made by you” to globalna aktywacja w roli głównej z Converse Chuck Taylor All Star, jedynymi sneakersami definiowanymi są przez swoich właścicieli. Converse zebrał kolekcję portretów Chuck Taylor All Star, pokazującą nieskończoną różnorodność oraz pomysły na wyrażenie siebie osób, noszących Chuck’i. Bohaterami a zarazem twórcami tej wystawy są kreatywni z całego globu: od muzyków poprzez artystów, skate’ów i projektantów. Te portrety pozwalają nam zajrzeć do ich wyjątkowych światów.

Zebrane portrety należą zarówno do światowych ikon: Patti Smith, Andy Warhol, Futura, Jefferson Hack, Sayo Yoshida, Kate Lanphear oraz Glenn O’Brien jak
i osób takich jak my, które po prostu kochają nosić Chucki każdego dnia. Wszystkie portrety zostaną zaprezentowane na wystawie, która obiegnie świat od Nowego Jorku, przez Szanghaju, do Rio i przemieni ulice miast w galerie sztuki. Dodatkowo, kampania „Made by you” prezentuje kreatywnego ducha i unikalny charakter lokalnych społeczności. Zaplanowano lokalne wystawy, które przybliżą rozmaite formy wyrażania siebie charakterystyczne dla różnych części globu.

„Made by you” to prawdziwe święto ludzi kreatywnych, ich historii oraz sneakersów, które noszą. Bez względu na to czy są ręcznie malowane, pokryte błotem czy znoszone i przedarte, każdy portret Chuck Taylor All Star opowiada bardzo osobistą historię przemiany od białych, czarnych, czerwonych oraz granatowych sneakersów do wyjątkowego dzieła sztuki. Znoszone, samodzielnie zcustomizowane, zmienione nie do poznania czy zupełnie nietknięte portrety Chucków pokazują olbrzymi potencjał, który drzemie w czystym płótnie „blank canvas”.

Począwszy od debiutu w 1917 roku, Chuck Taylor All Star stały się legendarnymi i jednymi z najlepiej rozpoznawalnych sneakersów na świecie. Fani, artyści i muzycy jako pierwsi uznali wszechobecne Chuck Taylor All Star za symbol buntu i kreatywności. „Made by you” nie tylko stawia w centrum uwagi osoby, które sprawiły, że dziś Chuck Taylor to więcej niż zwykłe sneakersy. Stara się również dać wyraz ich ciągłej twórczej ekspresji.

“Made by you” to wielokanałowa globalna kampania. Obejmuje działania w przestrzeni miejskiej, punktach sprzedaży oraz akcję w social media. Launche wystaw odbędą się w Nowym Jorku, Pekinie i Mexico City. Dodatkowo klienci będą mięli możliwość odwiedzenia pop-upowych studiów fotograficznych w sklepach oraz podczas lokalnych eventów.

 

Obejrzyjcie spot reklamujący kampanię:

http://youtu.be/IejGc3cD1UM

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Blog i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.