Wiosennie na Mysia3

Dzięki MYSIA3 i ZAZA Media mogliśmy poddać się refleksji nad istotą posiadania. Hasło spotkania brzmiało bowiem: „CZY NA PEWNO TEGO POTRZEBUJESZ?”

To pytanie zadaje w sezonie wiosna/lato 2019, dom handlowy MYSIA3. Kilkanaście wyjątkowych sklepów, galeria fotografii oraz kawiarnia, skupione pod jednym adresem otworzyły nowy sezon zachęcając do refleksji nad istotą posiadania, używania oraz doświadczania

mysia77

Nap, Muji, Bynamesakke, Alba 1913, Glomy Sunday, Orska, Elementy/Balagan, Rilke, SVOI, 8288 concept store, Birbante Rocca, Leica Gallery 6×7, I love grain, COS i kawiarnia Deli3 bardzo jasno pokazali na czym najbardziej im zależy ponieważ wszyscy prezentują postawę #lesswaste i wyznają upodobanie prostoty. „Kupując dokonujemy wyborów – wybieramy przedmioty długowieczne, dobrze zaprojektowane, z naturalnych materiałów. Przedmioty nieszkodliwe dla środowiska, ponadczasowe i etycznie wyprodukowane. Doceniamy krótki łańcuch produkcyjny i jesteśmy dumni, że za obecnymi na MYSIEJ3 markami stoją osoby projektantów i wytwórców” – twierdzą zgodnie.

mysia mysiaiii mysia9999 mysia8 mysia88 mysia20 mysia9 mysia6 mysia5 mysia7 mysia1 mysia3

Spotkanie z mediami miało formę panelu dyskusyjnego połączonego z wystawą oraz strefą prezentacji kolekcji. Tytuł panelu – jak i całego dnia to: „Czy naprawdę tego potrzebujesz?” Dość prowokacyjny jak na dom handlowy, ale w przypadku tego miejsca jak najbardziej spójny z jego filozofią.

Debatę poprowadziła Joanna Kulczyńska, architekt wnętrz, współtwórczyni MYSIEJ3. Z zaproszonymi gośćmi rozmawiała o tym, jak kupować dobrze w czasach konsumpcjonizmu, jak funkcjonować w świecie sezonowych kolekcji bez wyrzutów sumienia.

Wśród panelistów znaleźli się Ewelina Antonowicz – krajowa koordynatorka ruchu Fashion Revolution, Areta Szpura – ekoekspert, autorka książki „Jak uratować świat?”, Anna Orska – projektantka biżuterii z charakterem, Kasia Rutkowiak – fotograf, stylistka wnętrz, autorka bloga My Full House, Marcin Brzeziński – redaktor prowadzący magazynu VIVA! Moda, szef działu styl w VIVA.pl, stylista, Anita Czerwińska – założycielka marki NAP oraz Bartosz Ladra – współzałożyciel marki Elementy.

Rozmowom towarzyszyła ekspozycja złożona z pojedynczych przedmiotów, ustawionych na tle intrygujących i minimalistycznych obrazów Filipa Moszanta. Z każdego sklepu do prezentacji wybrano tylko jeden przedmiot, któremu towarzyszył podpis – hasło, odpowiadające na pytanie CZY NAPRAWDĘ TEGO POTRZEBUJESZ?

MYSIA3 jako alternatywny dom handlowy wyznaje takie wartości jak ponadczasowość mody w oderwaniu od sezonowych trendów, prostota czy umiłowanie do przedmiotów opowiadających historię, które zostaną z nami nie tylko na najbliższą wiosnę, ale i na kilka kolejnych. Nie hołduje sezonowej zmienności mody, a inspiruje i poszukuje tego co najlepsze.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Blog i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.