Wszyscy byliśmy ciekawi jakie cuda przywiezie Ania ze swojej podróży do Nepalu. Na bieżąco śledziliśmy jej przygodę, jednak kolekcja nadal pozostawała tajemnicą. Aż do teraz…. Na pressday Mysia3 można było zobaczyć, dotknąć i przymierzyć biżuterię inspirowaną tą wyjątkową wyprawą.
ORSKA tworzy biżuterię z charakterem, jej projekty są wyraziste, a często kontrowersyjne. Surowość form, szorstkość faktur i odmienna idea, stojąca za każdą kolekcją, oddają temperament marki. Biżuteria ORSKIEJ nie jest dodatkiem. Ona sama w sobie tworzy kreację. Specyficzne wzornictwo Anny ORSKIEJ jest dla odważnych osób, poszukujących oryginalnej formy stylu. Każdy egzemplarz ma indywidualny charakter. To zasługa ręcznego wykonania oraz sięgania po osobliwe, często niepowtarzalne materiały. Komponenty pochodzą z różnych części świata i z różnych epok, podobnie jak sama koncepcja kolekcji. AutORSKIE projekty są doceniane przez światową prasę modową, z włoskim Vogue Accessory i niemieckim Vogue na czele. ORSKA jest niepokorna, różnorodna i nieprzewidywalna. Nie boi się eksperymentów. Wciąż poszukuje. To jedno jest w niej niezmienne.
Nowy branding ORSKA
Nowy branding ORSKA porusza emocje i przemawia do wszystkich
zmysłów. Język graficzny marki autorstwa Macieja Kaweckiego ze studia
Brandburg jest jednocześnie minimalistyczny i dynamiczny. Symbole i
ikony użyte w identyfikacji nawiązują emocjonalny kontakt z odbiorcą,
wciągając go w dialog w ten sam sposób, w jaki biżuteria Anny Orskiej
przemawia do uczuć i wspomnień. Srebrne połyskujące powierzchnie,
głęboka czerń farby, chropowata biel papieru, wykrojniki oraz tłoczenia
pobudzają wyobraźnię, angażują i stymulują nie tylko wzrok, lecz także
dotyk. Oszczędna, a zarazem wyrazista identyfikacja wizualna ORSKA jest
syntezą wartości, jakie reprezentuje marka.
Kształty, barwy i tekstury projektowanych przez artystkę obiektów zostały także przełożone na język zapachu. W pracowni Marty Siembab powstała kompozycja, która oddaje inspiracje, poszukiwania i podróże Anny Orskiej, a także wrażenia zmysłowe towarzyszące jej podczas pracy. Dzięki temu możesz odebrać te same wrażenia, które towarzyszyły artystce w procesie tworzenia. Zapach oddaje ciepło drewna, przenikliwą świeżość szkła, żelazisty posmak miedzi, rdzawe tony mosiądzu, lepką smołowatość żywicy, szorstką włóknistość konopnej liny, zgrzytliwe nuty stali, gliniaste niuanse nieszkliwionej ceramiki.
Dzięki niemu marka ORSKA zyskała kolejny wymiar, w którym może komunikować się z odbiorcą. Całość tworzy rytuał, który w kontakcie z marką porusza wzrok, węch i dotyk, dociera do najgłębszych emocji.