ORSKA – powrót z podróży

anna-orska-w-nepalu-1

Wszyscy byliśmy ciekawi jakie cuda przywiezie Ania ze swojej podróży do Nepalu. Na bieżąco śledziliśmy jej przygodę, jednak kolekcja nadal pozostawała tajemnicą. Aż do teraz….  Na pressday Mysia3 można było zobaczyć, dotknąć i przymierzyć biżuterię inspirowaną tą wyjątkową wyprawą.

ORSKA  tworzy  biżuterię  z  charakterem,  jej  projekty  są  wyraziste, a często kontrowersyjne. mysia3_orska_naszyjnik_520-3mysia3_orska_bransoleta_320mysia3_orska_naszyjnik_520mysia3_orska_kolczyki_360Surowość  form,  szorstkość  faktur  i  odmienna  idea,  stojąca  za  każdą  kolekcją,  oddają  temperament marki.  Biżuteria  ORSKIEJ  nie  jest  dodatkiem.  Ona  sama  w  sobie tworzy  kreację.  Specyficzne  wzornictwo  Anny  ORSKIEJ jest dla odważnych osób,  poszukujących  oryginalnej  formy  stylu.  Każdy egzemplarz  ma  indywidualny  charakter.  To  zasługa ręcznego wykonania  oraz sięgania po  osobliwe,  często niepowtarzalne materiały.  Komponenty  pochodzą  z  różnych  części  świata i  z  różnych  epok,  podobnie  jak  sama koncepcja  kolekcji.  AutORSKIE  projekty  są  doceniane  przez  światową  prasę modową,  z  włoskim Vogue  Accessory  i  niemieckim  Vogue  na  czele.  ORSKA  jest  niepokorna,  różnorodna  i nieprzewidywalna. Nie boi się eksperymentów. Wciąż poszukuje. To jedno jest w niej niezmienne.

anna-orska-w-nepalu-2

anna-orska-w-nepalu-5

 

Nowy branding ORSKA

Nowy  branding  ORSKA  porusza  emocje  i  przemawia  do  wszystkich
zmysłów.  Język graficzny marki autorstwa Macieja Kaweckiego ze studia
Brandburg  jest  jednocześnie minimalistyczny  i  dynamiczny.  Symbole  i
ikony  użyte  w  identyfikacji  nawiązują  emocjonalny  kontakt  z  odbiorcą,
wciągając  go w dialog w  ten  sam  sposób, w  jaki biżuteria Anny Orskiej
przemawia  do  uczuć  i  wspomnień.  Srebrne  połyskujące  powierzchnie,
głęboka  czerń  farby,  chropowata biel papieru, wykrojniki oraz  tłoczenia
pobudzają wyobraźnię,  angażują  i  stymulują nie  tylko wzrok,  lecz  także
dotyk. Oszczędna, a zarazem wyrazista identyfikacja wizualna ORSKA jest
syntezą wartości, jakie reprezentuje marka.
orskaolff-1orska-2
Kształty,  barwy  i  tekstury  projektowanych  przez  artystkę  obiektów  zostały  także  przełożone  na  język zapachu. W  pracowni Marty  Siembab  powstała  kompozycja,  która  oddaje  inspiracje,  poszukiwania  i podróże Anny Orskiej, a także wrażenia zmysłowe towarzyszące jej podczas pracy. Dzięki temu możesz odebrać  te  same  wrażenia,  które  towarzyszyły  artystce  w  procesie  tworzenia.  Zapach oddaje  ciepło drewna, przenikliwą świeżość szkła, żelazisty posmak miedzi, rdzawe tony mosiądzu, lepką smołowatość żywicy, szorstką włóknistość konopnej liny, zgrzytliwe nuty stali, gliniaste niuanse nieszkliwionej ceramiki.
Dzięki niemu marka ORSKA zyskała kolejny wymiar, w którym może komunikować się z odbiorcą. Całość tworzy rytuał, który w kontakcie z marką porusza wzrok, węch i dotyk, dociera do najgłębszych emocji.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Blog i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.